Domarträning

Ett nytt pass inne på Stadion. Linda var med idag. Uppvärmning. Mer styrka än sist. Vi hade sen flera 40 meters maxlöpningar och avslutade med att springa i 6 min. Det kändes riktigt bra!

Det här var sista träningspasset innan Vasaloppet på måndag. Nu vilar jag mig i toppform!:) Formen känns riktigt bra, men kanske inte för 9 mil på skidor. Skulle behövt mycket, mycket mer skidåkning. 4,5 km på rullskidor och 13 km på snö är nog mindre än de flesta tränat! Får se om jag lyckas få bättre tid än sist. Vädret kan nog spela in. Såg att det kanske ska bli motvind och snö och det underlättar inte. Jag håller tummarna för att Jimmy ska åka bättre nu när han har två friska armar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0