Köp mjölk. Skriv bok.

I lördags var jag och Jimmy i Lund tillsammans med Jimmys mamma och Bosse. Vi åt först mat på Bellman. Själv åt jag rödspätta med potatis och remoladsås. Det var en av mina favoriträtter när jag var yngre och det är fortfarande gott. Till efterrätt valde Jimmy punschparfait. Kanske för att jag inte skulle smaka, för det kan inte vara gott.;) Själv åt jag frusen jordgubbscheesecake på en chokladbotten. Den hade varit godare om man låtit den smälta lite, men det var svårt när den stod framför mig på bordet.

Vi gick sen på Anders Jansson och Johan Westers nya föreställning på Färs & Frosta Sparbank Arena. Köp Mjölk. Skriv Bok. De är riktigt, riktigt roliga. Man kan undra vad de får allt ifrån. En hel del kändes improviserat, så föreställningarna skiljer sig säkert en del. Publiken fick vara med flera gånger, dock inte uppe på scenen. Första halvan kändes roligare än den andra, men det kan vara att jag började känna mig trött och inte orkade hänga med lika bra. Helt klart värt att gå och se om man vill ha en kul kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0