Äntligen semester!:)

Det ska bli så skönt att ha semester. Jag har tre veckor i sträck och vi åker till Marseille i två veckor. Vi ska paddla havskajak i en vecka. Ska bli riktigt härligt!

Den här veckan har jag inte hunnit med så mycket på kvällarna. Är trött efter att ha stigit upp vid fyra i fem dagar i rad. I onsdags joggade jag, Linda och Jimmy ett varv i lugn takt runt Pildammsparken. Igår körde jag och Elle TMI ute i Folkets park. Vi var fem stycken och en ledare. Flera nya roliga övningar och lagom jobbigt. Slår fortfarande Elle i lite längre löpningar, men det får jag hoppas för hennes skull att det blir ändring på snart..;)

Kommentarer
Postat av: Sofie L

Ja, för Elles skull får vi verkligen hoppas att hon inom kort springer ifrån dig....

2012-07-13 @ 23:42:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0