EM!!!

Veckan fortsätter med jobb.

Igår var Jimmy på vår träning och höll i fysen. Tyvärr missade jag den, men det lät som alla hade jobbat på bra.

Idag har jag varit med om en "dramatisk" händelse. Jag börjar jobba klockan 11 och var tvungen att vara på systemet när det öppnade. Jag är inte ofta där och det kommer jag inte vara efter detta heller. Det var jag, en student och ett 20-tal alkisar som köade utanför systemet. När dörrarna öppnades blev det rusning. Det gällde att först hitta det man blev fullast av. Jag såg till och med en gubbe som tittade sig omkring och sen snabbt öppnade en vodka-flaska och tog sig en klunk. Själv hittade jag det jag skulle ha och hoppades att ingen uppfattade mig som en av alla de som hade abstinens av alkohol...

Idag börjar äntligen EM. Det ska bli riktigt skoj. Jag hoppas kunna se så många matcher som möjligt och förhoppningsvis bra spel och många snygga mål. Hoppas verkligen det går bra för Sverige också, för det blir ännu roligare då.

Dagens EM-tips

Polen - Grekland 2-0

Ryssland - Tjeckien 3-1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0