Lek-lördag

I lördags skulle jag egentligen varit AD på en DM-match, men precis innan jag skulle ta mig dit så ringde de och sa att den var inställd. Tråkigt när man ställt in sig på att döma i fint väder. Istället cyklade jag till Jimmys crossfit. Vi åkte ut till Bosse, Marina, William och Jennifer. Jimmy hjälpte till med deras badrum, medan jag underhöll barnen. Jag och William cyklade runt i hela Bunkeflostrand och även bort till Öresundsbron. Till lunch fick vi chicken nuggets och scones. Vi hoppade sen en massa på studsmattan och även Jimmy var med en stund. På kvällen spelade vi Vem där? och guitar hero och trummor. Till mat blev det pommes och stekt kyckling. Det blev även Andra chansen med en massa godsaker. Lite otippade vinnare, men jag hoppas Flink och Ranelid tar röster från varandra, så att Loreen vinner!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0