Linköping Kenty DFF - IFK Norrköping DFK

I måndags tog jag mitt på dagen tåget till Linköping. Jag skulle upp och döma ett derby i Söderettan. Det var en riktigt härlig kväll för fotboll. Linköping Kenty spelar på en ny stor fin konstgräsplan på Fredriksberg. Rickard och Djemko var AD. Vi använde Rickards signalflaggor. Tredje gången för mig. Norrköping tar tidigt ledningen och utökar till 0-3 innan pausen. I andra halvlek skapar Linköping någon vass chans, innan de reducerar till 1-3. Norrköping gör snabbt 1-4, vilket blev slutresultatet. Bra stämning på och utanför planen under hela matchen. Efter matchen tog jag tåget till Stockholm och var hemma hos Anneli strax efter midnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0