Sommar!

Igår var det riktigt härligt väder i Stockholm. Jag sov först väldigt länge. Missade tyvärr dopet och alla kungligheter. Sedan var jag ute vid bryggan. Riktigt lyxigt att bara bo några meter från havet, som Anneli och Oskar gör. Det var flera som badade, men jag avstod. Tror inte det var speciellt varmt i vattnet. När Anneli kom hem, gick vi Kungslholmen runt. Fortfarande riktigt skönt väder. Vi var hemma vid halv åtta och man frös inte i shorts och t-shirt. På kvällen lagade vi lax och tittade på semifinalen i Eurovision. Några bra låtar, men fy vad dåliga vissa var. De som gick vidare kändes ganska väntade.
Jag och en massa tulpanerAnneli vid Stadshuset

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0