4 jobbveckor kvar...

Nätterna har gått bra på jobbet.

I onsdags var jag på vattenjympa för gravida. Jimmy var och tittade på Bond med Peter och Rikard.

I torsdags var det dags för vattenjympa igen.

I fredags sov jag jättelänge och hoppade över träningen, men var och tittade på Jimmys crossfit. Efteråt åt vi sushi. Själv fick jag en specialare, men gott var det. Tobbe kom sen och visade sin nya bil och vi provåkte. Det blev äppelkaka med glass till efterrätt och x-factor på tvn.

Igår ställde jag klockan för att se avgörandet i damallsvenskan. Det blev en riktigt bra match med mycket folk. Väldigt dramatiskt slut och små marginaler blev avgörande för att Tyresö skulle vinna.

Imorgon åker jag till Stockholm för att hälsa på Anneli. Ska bli skönt och sista gången jag hälsar på själv på ett tag. Jag har bara fyra jobbveckor kvar. Två dag och två nätter. Känns väldigt kort och just nu känns det som jag hade kunnat jobba längre, men samtidigt ska det bli riktigt härligt att vara ledig över jul och nyår. Kommer inte ihåg när jag var det sist...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0