Höstträff

I fredags kom Micke och Linda och hämtade mig. Vi plockade upp Jilan på vägen och var framme i Göteborg vid halv fem. Det visade sig att vi skulle bo på Delsjö-camping. Samma camping, som jag, Anna och Tozz tältade på för många år sedan när vi var på Liseberg. Vi började att göra i ordning sallad, fika och garnering till efterrätten. De andra dök upp efterhand. Vi hade RDD-möte, när alla hade kommit. Mycket nytt inför nästa år, så tyvärr kommer gruppen att splittras, när den nya Elitettan införs. Vi hade sen en tävling med Jelly-beans. Man skulle två och två gissa smaker. Riktigt svårt. Jag och Sandra hade 3/10 första rundan, men andra blev vi mycket bättre eller så var det lättare smaker och vi fick 8/10. Några var riktigt goda, medan andra framför allt smörpopcorn inte gick att äta. Olga och Micke dök sen upp och vi åt mat. Riktigt gott! Potatisgratäng med kyckling i ugn. Till efterrätt blev det glass och chokladkaka. Samtidigt hade vi frågesport. Jag och Nathalie var i samma lag. Några lätta frågor, men andra var helt omöjliga. Vi lyckades att komma trea. Jilan och Sandra vann. Sedan var det dags att åka och bowla. Vi tog spårvagnen dit. Själv tyckte jag kloten var lite tunga, men det gick ok. Jag var inte bäst, men inte sämst heller och slog Linda i sista rundan, så hon fick göra burpees. Josse och Alicia var i en klass för sig och fick över 160 poäng. Vi var några som åkte hem efter bowllingen. De andra hade tänkt spela biljard, men det var stängt så de kom hem strax efter.
 
 
Jag sov riktigt gott. Min säng var hur skön som helst. Vi åt sedan god frukost, städade efter oss och hade coachens timme. Vi åkte sen hem och var hemma vid 15-tiden. Som vanligt en riktigt trevlig träff. Hoppas jag får träffa de flesta snart igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0