Slut!

Då var lussekatterna slut och dags att baka nya.
 
I helgen blev det mycket jobb. På lördagskvällen var vi och hälsade på Jennifer och William. William höll på med sin dator, som hade fått nya delar. Jennifer och jag spelade spel. Hon försökte lyssna på bebisen och kände på magen. Efter ett tag undrade hon hur den egentligen kommer ut. Bosse försökte sig på någon halvbra förklaring, men Jennifer undrade då vad som hände om den inte ville komma ut...

I söndags var vi på fotbollsträningen. Jimmy fick vara med hela tiden och gav allt. Lyckades även göra ett mål. Jämna matcher. Carro gjorde nog det snyggaste målet och Tilda tog bäst löpningar! Vi var sen i Sandby och åt fisk. Vi tittade även lite på bebissaker, som mamma har sparat.
 
Den här veckan har jag frivecka.
 
I måndags blev det sovmorgon och sen var jag hos barnmorskan igen. Allt var bra och magen hade nu växt till 31 cm. Hon tog inget blodvärde, då det hållt sig stabilt hela tiden. Jag och Jimmy var en runda på stan. Jimmy bytte ett par träningsskor och sen gick vi och kollade på bebiskläder. Något måste vi köpa innan det är dags. Jimmy blev snabbt trött i affärerna, så jag får nog handla själv. På kvällen var det dags för träning. Jag börjar känna mig svag i mina muskler och har bestämt mig för att träna lite annat än vattenjympa. Nu blev det cirkelfys. Jag tränade tillsammans med Höst. Några övningar fick jag göra annat på, men det mesta gick bra. Armhävningarna blir lite fuskiga, då magen är i vägen för att gå ner för långt...
 
Igår fick jag hoppa in och jobba för en som var sjuk. På kvällen blev det cirkelgym. Jag hade lite träningsvärk sen gårdagen, men skönt att ta i lite med armarna. Jag kör inte med samma vikter som jag brukar, men bra att hålla i gång.
 
Idag är det dags för gravidvattenjympa med Kajsa igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0