LdB vann!

I söndags hade jag tänkt att träna på förmiddagen, men jag var för trött när jag vaknade så jag avbokade. Istället gjorde jag scones, som vi åt efter Jimmys crossfit. Jag cyklade sen till Malmö IP och träffade Beckis igen. Vi kollade på LdB - Piteå. Första halvlek var jämn och Piteå kändes bättre än tabelläget. I sista minuten gjorde LdB mål. Perfekt för dem, men jobbigt för bortalaget. I andra halvlek var LdB bättre, men det var Piteå som kvitterade. En spelare fick helt omarkerad nicka in bollen i mål. Malmö gjorde sen 2-1 riktigt snyggt och även 3-1 kom. LdB hann även göra ett mål till, men det blev avblåst för offside. Även det väldigt snyggt. Volley på ett inlägg. Malmö vann rättvist, men de fick kämpa för segern. Allt ser ut att avgöras i sista omgången. Det ska jag inte missa!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0