Cirkelgym och Bright Bar & Grill

I fredags var jag och Elle på cirkelgym på eftermiddagen. Det funkar bra med maskinerna och det blir lite extra plankor för att slippa några magövningar.
 
Vid 18 träffade jag Ida och Beckis på Bright Bar & Grill. Vi fick nästan direkt salla och bröd och kort därefter kom vår mat. Väldigt snyggt upplagt och mycket gott! Vi beställde även efterrätt, men den tog längre tid att få. Det gjorde inte så mycket, då vi hade mycket att prata om. Min chokladkaka var god, men sprutgrädden hade jag kunnat hoppa över. Det ska vara riktig vispgrädde!!! På fredag ska jag och Jimmy dit igen och äta trerätters. Inte helt fel. Ett riktigt bra ställe!
 
Innan jobb var jag snabbt inom Peter för Jimmy var där. Även Rikard, Sofie och lilla Wilma var där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0