Sista fotbollsträningen?

I torsdags var det dags för fotbollsträning. Vi var 13 stycken. Det blev en del taktiksnack i början. Första övningen var en uppspelsövning. Därefter hade vi en liknande övning med inlägg och avslut. Vi körde sen snabba fötter. Träningen avslutades med spel. Två ganska jämna lag. Själv kanske jag inte springer mest, men jag lyckades göra några mål bland annat en lobb. Olinda sa att hon inte vågade gå på mig. Synd att inte motståndarna hade gjort detsamma, för då hade det ju inte varit något problem att spela. Känns som det blir mörkt tidigt nu och ändå slutar vi träna en halvtimme tidigare. Får se om det blir några fler träningar. Den här veckan kan jag inte på tisdag och på torsdag är det ingen träning...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0