Vattenjympa och tjejkväll

Idag var jag på vattenjympa på Parkmöllan på eftermiddagen. Jag har hört att det ska vara bra och det börjar ju kännas lite tungt att springa på land. Det var jag och en till i min ålder, resten var nog dubbelt så gamla minst. Ledaren var svettig redan innan passet. Hon körde fyra pass på raken. Ganska lugnt pass, men det kändes ändå som det gav något. Jobbigast vara att gå upp ur vattnet och känna hur tung man kände sig. Idag blir det vattenjympa för gravida. Kanske några andra rörelser och till 100% lägre medelålder.

På kvällen var jag på tjejtisdag hos Celia. Jag brukar ju missa detta, då vi alltid tränar den dagen. Men nu bestämde jag mig för att hoppa fotbollen och träffa alla tjejer istället. Nästan alla åt mat. Själv hade jag redan ätit, men hade med mig melon. En kille fick vara med och det var lille Erik, 16 månader. Dock var han inte minst, då både Matilda och Wilma var där. Wilma var lugn och sov nästan hela tiden. Så liten och söt hon var. Om en vecka ska jag och Jimmy hälsa på Sofie och Rikard, får se om hon är lika snäll då!

Jag hann kolla lite på Sverige-matchen innan jobb. Spelet kändes inte så lovande, men vinst är ju alltid vinst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0