Bajsluktande premiär i Hardeberga!

Igår hade jag besök av Kajsa på dagen. Det dröjer inte länge förrän hennes bebis kommer att titta ut. Vi snackade en del och åt fruktsallad med glass.
 
 
På kvällen åkte jag till Hardeberga för första träningen där. Fy vad det luktade när man kom ut ur bilen och det fortsatte att lukta hela träningen. Vi var 24 stycken. Kul! Vi började med kvadraten. Uppvärmningen fortsatte med pass, volley, lår-volley, nedtagning, bröst-volley och nick. Vi var fyra stycken i en grupp. En jagade den andra för att man skulle göra övningarna under lite press. Vi spelade sen inom en yta med två jokrar. Spelet fortsatte med fyra konmål. Träningen avslutades med spel på stor plan. Lite svårt att bemästra underlaget och den kraftiga vinden, men en del spelsekvenser var riktigt bra. När jag kom hem säger Jimmy att jag luktar bajs. Min tröja verkade ha sugit åt sig mycket lukt. Väldigt äckligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0