Olindas fest!

Efter matchen körde jag ner till Hardebergas klubbstuga. Olinda hade 30-årsfest. Jag var där kvart över åtta och fick direkt smaka på en väldigt god buffé. Jag hamnade på Manchester United bordet tillsammans med Jessan, Jenny, Johanna och en till. Vi hade kommit bra i tävlingarna. Johanna blev bara slagen av Claudio på öldrickandet och Jenny hade varit bra på att flytta nonstop. Vi gick en omöjlig tipsrunda, men vi lyckades nog få över hälften rätt. Jag fick sedan vara med i en provsmakningstävling. Först fick jag hela munnen full med kanel, trots att Emma var snäll och sa att jag bara skulle smaka lite. Sedan smakade allt kanel. Lakrits, vaniljsocker, citron och whiskey. Svårt när allt blandades i smakerna, men jag lyckades få alla rätt. Sista tävlingen var att bygga korthus. Jessan var bäst, men Jimmy vann. Det bjöds på två goda efterrätter. Chokladmousse och lyxig kladdkaka. Väldigt gott båda två. Vi satt sedan mest och snackade. Väldigt trevlig fest och hoppas Olinda får en toppenresa till Barcelona!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0