Anneli

Igår åkte vi till Sandby vid tolvtiden. Anneli kom ner i fredags och det var på tiden att vi träffade henne. Malva verkade känna igen henne. Det blev fika, innan jag och Jimmy åkte på fotbollsträning. Lite teknik och skott som uppvärmning och sedan spel. Mitt lag började inte alls bra, men i andra matchen var det vi som dominerade. Vi hade sedan svårt mot det andra lagets höga press och de utnyttjade direkt våra misstag. I sista matchen när det gällde att vinna, då taggade vi till igen och vann med 6-4 tror jag. Högt tempo framåt, men lite slarv bakåt. Anneli, Malva och min mamma hade varit på lekplatsen och gungat medan vi var borta. Vi åt mat och Malva visade upp det enda hon gör på beställning. Hur låter en dinosaurie? Inte många barn som lär sig det ljudet först?!:) Vi åkte hem vid 18-tiden, för jag skulle börja jobba natt.
 
Gåvagnen är kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0