Bad och julklappar!

Idag gick jag och Malva till badet på eftermiddagen. Hon var hur glad som helst när vi kom dit, men hela världen rasade när jag tog hennes medlemskort ifrån henne när vi skulle byta om. Hon lugnade sig och plaskade glatt när vi gick i. Sedan var hon mest ledsen. Inget var kul. Det funkade att kramas lite i vattnet, men vi gick upp ganska snabbt. Efter duschen, så somnade hon direkt i vagnen. Hon var nog väldigt trött. Hon brukar ju vara hur glad som helst på badet. Hon sov och sov i 2,5 timme och jag hann handla alla julklapparna som jag hade kvar. Tur att hon sov, för nu behövde jag inte smyga när jag valde till henne...;) På kvällen blev det inslagning och så skrev jag några rim.

Kommentarer
Postat av: Sofie L

Grattis på födelsedagen Sötnos! Och God Jul:) Kramis

2013-12-24 @ 03:35:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0