Julfika!

I torsdags åkte jag och Malva direkt när jag slutat och hämtade Kajsa, Lovetta och sen Elle. Det tog längre tid att ta sig genom Malmö än att ta sig till Sandby från Malmö. Väl framme så bjöds det på en massa godsaker. Jag smakade på allt och blev mätt på allt sött. Malva fick en minibaguette med ost. Kul att så många kunde komma. Det var länge sedan jag träffade några. Kvällen avslutades med julklappsspelet. En spännande omgång, där paketen förflyttades fram och tillbaka. Först hade man många och sedan knappt något. Jag och Lina fick bara ett paket var. Själv fick jag en skrapa med vante till bilen. Skönt att slippa frysa, om det kommer frost!. En del blev väldigt glada över vad de fick, medan andra hellre gav bort sina. Malva fick med sig en stor speldosa, som Jenny kunde vara utan. Malva gillar den i alla fall och benen gungar med i rätt takt när den spelar. En väldigt trevlig kväll och kul att träffa lille Malte! Nästa gång blir det med en ny liten tjej.
 
Malva spanade in alla paket och gillade mest snörena!
 

Kommentarer
Postat av: Olinda

Attans jag visste jag skulle missa någon nyhet.Dock har jag mina aningar...

Svar: Vaddå? Det missade jag nog själv...;)
Helena

2013-12-23 @ 13:57:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0