Släktträff!

Igår blev det lite sömn igen. Jimmy åkte när jag kom hem på morgonen. Han skulle vara funktionär på Gripens julspel. Malva sov i två timmar i sin säng och sedan mellan 9 och 10 hos mig. Sedan blev hon för rastlös och jag var tvungen att gå upp.
 
Vi åkte till Sandby vid 13-tiden och hämtade Gunilla, Caroline och Filip på vägen. Caroline har flyttat ganska nyligen och bor bara en kilometer bort. Vi åt julmat och laxpaj när vi kom dit. Malva fick presenter för fjärde dagen i rad. Två fina disneyböcker, klossar med bokstäver och siffror och en sångpåse. Mamma blev nog mest glad för sångpåsen, men Malva gillade också att hålla i figurerna. Undra vad Malva kommer tro imorgon, när hon antagligen inte får något paket..;) De andra gick sedan en promenad och jag vilade mig. Det blev fika senare på eftermiddag och vi var hemma samtidigt som Jimmy. Vi har inte så stor släkt och träffar inte dem så ofta, men det är alltid roligt när vi gör det.
 
 
Det blev en effektiv kväll med tvätt och lussekattsbakning. Får se om jag får fler än tre av 36 den här gången..:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0