Cirkelgym och besök på mitt jobb

Idag var mamma-core ersatt av cirkelgym med Billy. Passet gick jättebra. Bara lite mindre vikter än tidigare. Malva skötte sig exemplariskt igen och sov sig genom största delen. Billy sa att man kunde komma och träna själv i cirkelgymet bara att det inte var något pass eller bokat av någon annan. Det ska jag nog utnyttja ibland. Vi gick sen hem och kollade på sprinten. Kul för Ida, men synd för Emil. Mitt i allt hände det en bajsolycka, så Malva fick sköljas av i badkaret. Jag hann också baka en kladdkaka. När sprinten var klar körde vi till mitt jobb och hälsade på. Det var många som ville titta på Malva. Efter en stund kom jag upp till apparatsalen. Fredde och Conny jobbade och Henke kom sen upp. Vi åt kladdkakan med vispad nytillverkad grädde. Malva var ganska trött och sov sig genom stora delar av besöket. Själv var jag nästan sugen att börja jobba lite!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0