Pappaledigt!

Jimmy har några pappadagar kvar att ta ut och i fredags var han ledig. Vi var på crossfiten på förmiddagen och Malva sov sig igenom sin pappas träning. När vi kom hem blev det pannkakor med glass. Jag var sen på vattenjympa. Skönt som vanligt! På kvällen skulle vi på Tröls. Peter och Celia kom till oss och Anna, Henrik och Erik kom direkt till Tröls. Tyvärr fanns det inget ledigt bord. Det har nog aldrig hänt tidigare. Vi valde istället att gå hem till Peter och det blev tacos. Det blir aldrig misslyckat. Glassen till efterrätt slank också lätt ned.
 

Kommentarer
Postat av: Sofie

Är du aldrig stilla Hille??? ;-)

Svar: Tycker att jag har varit det lite för mycket nu sen i julas, så jag börjar känna mig rastlös. Längtar tills jag kan springa som vanligt igen också! Ska du inte komma och träna på lördag?
Helena

2013-02-10 @ 15:10:59
Postat av: Sofie

Haha...allt är ju en tolkningsfråga;)
Hmmmm....lördag....spontant ingen bra ursäkt att inte komma men vi får se...

Svar: Vi kan hämta upp dig på vägen. Hör av dig om du ska med bara!
Helena

2013-02-11 @ 17:41:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0