Uteträning

I onsdagskväll följde jag och Malva med till träningen. Vi hade egentligen tänkt att gå en runda och kanske hälsa på mina föräldrar, men mamma sa att hon inte kände sig bra, så vi hoppade över det. Det var lite blåsigt, men annars inte så kallt på planen. Tio stycken som tränade och det var bra tempo. Teknik som uppvärmning. Snabba fötter sen och därefter spel med väggar. Fyra mot två i en kvadrat och de som var två hade hjälp av väggarna. Träningen fortsatte med löpning med boll, innan den avslutades med spel. Jimmy och Claudio stod i varsitt mål. Själv blev jag väldigt sugen och slog lite passningar och trixade lite. Bra jobb av alla som var på träningen! Kul att se en av systrarna Schmiedel. Det var nog ett år sedan sist, för min del.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0