1 månad

Det känns som tiden har gått fort och Malva har växt en del. Idag var det dags för mamma-core för mig. Malva är ganska morgontrött och efter en del problem, så gick vi hemifrån 10.13. Träningen skulle börja halv elva på Heleneholm, men jag gick snabbt och hann precis i tid. Träningen gick bra. En del lätta övningar och andra som jag tog det lite lugnt med. Malva var, till skillnad från en del andra barn, väldigt lugn. Hon öppnade bara en liten springa med ena ögat för att kolla läget en gång. Det blir väl skillnad när hon blir äldre. Jag ska försöka gå de flesta torsdagarna när vi kan. Skönt att röra sig lite igen!
 
 
När vi kom hem, så hade inte Jimmy dykt upp än. Han började träna klockan nio, så vi efterlyste honom. Fem minuter senare dök han upp och han hade med sig presenter. Fina blommor till mig och en ram, en body och en mössa till Malva. Vi blev väldigt glada båda två.
 
 
Ikväll ska Jimmy på bio med några kompisar, så jag och Malva ska ha en mysig tjejkväll!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Hon är väldigt söt det lilla livet❤

Svar: Än så länge tycker jag till och med att hon är söt när hon skriker..;)
Helena

2013-01-24 @ 17:47:31
Postat av: agnetha ögren

Hej! Vilket firande och det är ni verkligen värda. Pappa och jag firade med semlor.

Svar: Jimmy hade köpt presenter till sig själv också!:)
Helena

2013-01-24 @ 18:32:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0