Cykelpremiär!

Malva åt sina D-droppar för första gången och det gick bra. Jimmy var och tränade på förmiddagen och jag var och tvättade.
 
På eftermiddagen var jag ute och cyklade för första gången. Skön känsla att kunna ta sig lite längre på kortare tid. Jag köpte bananer på Möllan, en ny kalender på Clas Ohlson, bytte storlek på Jimmys vantar på Intersport, köpte ett linne och ett par tights på rean på Stadium och tog med sushi hem. Resten av kvällen blev lugn här hemma.
 
Malva sover bra på nätterna, men frågan är om Jimmy gör det?! På natten satt jag och ammade Malva lugnt och stilla. Tidningen kom i brevinkastet och Jimmy flyger upp och ropar högt. Behöver du hjälp! Undra om tidningsbudet hörde honom...;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0