Tjejtisdag!

Igår hade jag tänkt förbereda en del på förmiddagen, men Malva var vaken och jag fick inte så mycket gjort. Istället badade jag henne själv för första gången. Det gick riktigt bra. Hon verkar gilla att bada.
 
 
Jimmy kom hem redan vid två. Jag började steka köttfärs till tacopajen. Vid kvart över tre kom bvc på besök. Malva vägde nu 3220 g och hade gått upp över vad hon vägde när hon föddes. Hon skötte sig bra och skrek inte ens när hon fick ta av sig kläderna. Vi satt och pratade lite och hon undrade om olika sjukdomar och om allt var bra. Jag fortsatte sen med pajerna och vid 18 dök Emma, Anna W och Maria upp. Celia och Anna H kom senare och vi åt. Malva vaknade innan vi ätit upp och hade sen fullt upp att få vara hos alla resten av kvällen.

Kommentarer
Postat av: Anneli

Åh vad hon ser ut att njuta, så himla söt!

Svar: Hon ser ut att njuta i vattnet!
Helena

2013-01-10 @ 09:00:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0