Jimmysspecial!

Igår tränade Jimmy på förmiddagen och sen var vi effektiva. Vi fixade med Jimmys tält, nya bakhjul till vagnen och nytt banklån. Efter en lång tur med avstämning på Willys kom vi till Sandby. Vi fikade och åt sen mat och jag och Jimmy åkte vidare till träningen.
 
Maria, Olle, Linnea och Jessica var de som dök upp. Tre varv som uppvärmning. Passet fortsatte med olika gångstilar, armvevningar och Olles larv. Sedan var det magövningar och sidoplanka. Själva passet bestod av 60 m löpning, 2 knäböj, 3 boxjumps, 4 armhävningar, 5 burpees, 6 mountain climbers, 7 situps, 8 längdhopp, 9 dips, 10 utfall, 11 åsnearmhävningar och 12 burpees. Vi gjorde först första och sen andra övningen, sedan började vi om och för varje gång så utökade vi med nästa. Så löpningen startade alla rundor. Alla kämpade på riktigt bra. Härligt att se! Vi avslutade träningen med fotbollstennis. Jag, Linnea och Jimmy började inte så bra, men efter ett tag kom vi in i det. Vi varvade bra saker med mindre snygga. Själv prickade jag mig själv i ögat. Jimmy imponerade stundtals stort och verkade ha tränat mycket sen sist! Rolig träning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0