Ribban och brygghuset

Igår var det riktigt varmt. För mig och Malva började dagen med boot camp i Pildammsparken. Mycket folk och riktigt svettigt! Efteråt var jag väldigt sugen på att bada och vi bestämde oss för att ta oss ner till Ribban. Peter, Celia, Johan och några till var där. Vi tog inlines. Jimmy körde med vagnen och det gick utmärkt, men var väldigt svettigt för honom. När vi kom ner, så blev det bad direkt. Mikael kom också en stund. Vi åt glass och badade. Malva fick bada fötterna igen och det verkade väl inte vara det roligaste hon gjorde igår. Vid halv fem tog jag mina inlines till centralen. Katrin, Cecilia, Emma och jag hade bestämt träff på Brygghuset. God mat och mysigt. Vi gick sedan vidare och åt glass på Stortorget. Cecilia åker snart till London och ska jobba där minst ett år. Vi pratar om att vi måste hälsa på! Själv har jag aldrig varit i London, så det hade ju varit kul att se staden också.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0