Sandby och EM

I onsdags var jag och Malva i Sandby hela dagen. Malva busade en massa på golvet. Vi unnade oss jättegod glass från Evas hembageri. Jag fick snygga kläder i födelsedagspresent!
 
På kvällen åkte jag och Malva vidare till Eslöv för att kolla på fotboll. Först såg vi Finland - Italien, som slutade 0-0. Malte bytte sen om till snygga Sverigekläder! Malva fick mellan matcherna smaka fisk för första gången. Först åt hon det lite tveksamt och sen började hon gallskrika. Det hjälpte inte att hon fick sharonfrukt till efterrätt. Hon lugnade sig inte förrän efter en stund när hon fått bröstmjölk. Beckis kom sen till Sverigematchen. Själv tyckte jag det skulle bli riktigt kul. Sverige började bra med två anfall. Danmark gjorde sen mål och Nilla Fischer kvitterade. I andra kom de två straffarna och det borde ju ha blivit minst ett mål. 1-1 i premiären, men jag tror fortfarande Sverige kan vinna gruppen. Malva och jag kom inte hem precis innan tolv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0