Sandby och Skrylle

Igår var det dags för Jimmys träning igen. Jag och Malva åkte till Sandby på eftermiddagen, för att de skulle passa henne på kvällen. Malva fick vara ute på en filt på gräsmattan och hon tyckte det var riktigt kul. Hon fick smaka hallon av sin mormor och det var smaskens. Lite senare fick hon smaka fisk igen. Hon verkade tycka vi var dumma, som inte förstått att hon inte ville ha fisk och hon fick skrika allt vad hon kunde igen. Jag gjorde ordning potatis och det var mycket godare. Till efterrätt blev det aprikos, som är hennes favorit. Hon låter jätteroligt när hon äter det!
 
 
Jag tog mina inlines upp till Skrylle. Bra uppvärmning. Olle var där och lite senare kom Elle och Fredrik. Vi körde 1,2 km som uppvärmning. Vi fortsatte med lite övningar i gräset. Några nya och andra som vi gjort tidigare. Passet bestod sen av 5 varv av 10 stocklyft, 20 dips, 30 situps, 20 knäböj och 50 jämfotahopp. Perfekt väder för träning! Nästa gång tar vi lite mer löpning också tycker jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0