Stockholm!

I fredags åkte jag och Malva upp till Stockholm för att hälsa på Anneli och Oskar och jag skulle döma Djurgården - Hammarby IF DFF. Vi kom upp lite försenade och det ösregnade. Vi gick en runda på stan och hittade presenter till Anneli. Kubb och lite andra leksaker från Stadium. Sedan mötte vi upp Anneli på jobbet och tog en promenad. På kvällen kom Helena på besök. Vi gjorde biffar och sallad och till efterrätt blev det jordgubbar.
 
 
På lördagen gick vi Kungsholmen runt i solen. Vid tre begav jag mig till Kristinebergs IP, som bara låg några hundra meter från där Anneli bor. Det var perfekt väder för derby och planen var jättefin. Mina AD skötte sig utmärkt och matchen blev spännande. Högre tempo och mer kamp i andra halvlek, men det blev aldrig några mål. På kvällen blev det hemmagjord korv och jordgubbar. Malva hade varit lite sur, så Anneli och Oskar missade matchen, men annars hade hon skött sig bra.
 
 
Igår tog vi tåget hem. När vi kom fram åkte vi till Hököpinge och fick grillad kyckling!
 
Malva är en stjärna på att åka tåg och har nu också fått sin andra tand. Vänster framtand sticker nu fram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0