TMI och seriefinal

I onsdags var jag och Elle på TMI igen. Uppvärmningen var up and downs, knäböj och utfallsteg i fem minuter. Passet bestod av 4 varv av inverted burpees, goblet squats, pushpress och rodd. En minut av varje och en minuts vila efter ett varv. Jobbigt speciellt med knäböjen. Bonusen var magövningar!
 
Efter träningen snabbade jag mig hem och duschade. Sedan gick jag och Malva till Malmö IP. Vi skulle se LdB - Tyresö med Beckis och Ludvig. En riktigt bra match! Kändes som Marta avgjort det med två mål i första, men sedan kom Malmö igen. Två mål av Anja Mittag och i slutet var Malmö närmare en vinst. Malva kollade på hela matchen och somnade först på vägen hem. Det var mer publik än vad det brukar, men det borde vara fler på en match mellan Sveriges två bästa damlag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0