Hemma igen!

I fredags gjorde vi varma mackor och sen pannkakor. Vi hann även spela några matcher pingis och Oskar vann alla. Jag ledde ändå med 6-1 i en. Malva var helt däckad och sov från halv åtta till elva och sen var hon världsmästare i sprattling med benen när vi skulle gå och lägga oss.
 
 
På lördagen hade vi tänkt att träna, men Anneli kände inte sig helt bra. Vi gick istället en lång runda och det snöade hela tiden. Jag gjorde en riktig vurpa och höll även på att trilla kanske tio gånger till. Vi tittade sen på skidor, innan jag och Malva tog bussen till centralen. I Stockholm är det gratis att åka med barnvagn. Synd att det inte är det i Malmö. Resan hem gick riktigt bra. Malva sov mest. Själv tittade jag på skidskytte och Andra chansen! Det blir Louise mot killarna i finalen. Tror jag hejar på Yohio på lördag! Vi var hemma halv elva och två timmar senare kom Jimmy hem från sin skidresa. Han verkar ha haft det superbra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0