Snart åker jag...

Igår blev det en lång promenad i snön med Sofie och Wilma.
 
På kvällen var det fotbollsträning. Första träningen för mig med flicklaget. Det var riktigt kul. Många av de unga tog för sig bra och snackade mer än många av oss. Det blev teknik, Engelsmannen, snabba fötter, spel där det gällde att hålla i bollen, avslut från tre lägen och sen spel med stora mål. Lite snöigt, men inte lika kallt som i måndags.
 
Idag har jag varit på mamma-core. Malva var vaken hela tiden och tittade konstigt på mig. Inga skrik och jag behövde bara stoppa i nappen några gånger. Jag har packat inför domarutbildningen och övat lite regler.
 
Nu på kvällen har vi varit hos Jimmys mamma och Bosse. De var sjuka i förra veckan, så det var ett tag sen vi var där. Malva var vaken hela kvällen och både glad och lite gnällig.
 
Imorgon åker jag tidigt till Stockholm. Jag och Linda tar flyget från Kastrup. Löptestet kommer jag nog inte klara, men det ska nog gå om någon vecka. Hoppas det blir en givande kurs tillsammans med elitdamdomarna. Själv kommer jag vara borta från Malva för första gången under någon natt. Tror hon kommer klara sig bättre än mig. Så länge hon får mat, så är hon nöjd. Jimmy och hon kommer helt säkert att ha det mysigt i helgen! Mina bröst kommer inte gilla det, så det gäller att jag kommer ihåg pumpen. Själv har jag spelat in henne när hon pratar glatt med mig i babysittern, så jag kan titta och lyssna på henne om jag saknar henne för mycket.:)
 
Min favorit tjej!

Kommentarer
Postat av: Anneli

Världens sötaste!!

2013-03-19 @ 22:35:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0