BK Vången - Eskilsminne DIF

Igår på kvällen var jag i Oxie och dömde en åttondelsfinal i DM tillsammans med Dijana och Andreas. Det var ettan och tvåan i div 2 som möttes och det var hög kvalité på spelet. Eskilsminne tog ledningen i första halvlek. I andra halvlek kvitterade Vången efter en hörna. I slutet avgjorde bortalaget på en straff. Det jag mest kommer ihåg från matchen annars, var att det var fruktansvärt kallt. Det regnade stundtals så mycket att man hade svårt att se. Jag hade inte mycket känsel i händerna, när jag skulle skriva i slutet. När jag kom hem, så blev det ett långt och varmt bad! Stor skillnad från matchen jag dömde i lördags, då det knappt kändes som man var i Sverige...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0