Bowling och taco

Igår var det dags för tjejtisdag. För första gången på väldigt länge, så kunde jag vara med. Det har annars bara varit fotboll och i juli min födelsedag. Nu skulle vi spela bowling och sedan äta hemma hos Jenny. Vi träffades på Kronprinsen. Jag, Celia och Anna H spelade på en bana och Maria, Maria, Sofie och Jenny på den andra. Det gick ok för mig, som har spelat katastrofdåligt de sista gångerna vi bowlat. Sofie fick mest poäng båda rundorna, men alla förbättrade sig. Själv fick jag 111 poäng som bäst. Banorna var lite sega och man fick några "bonuspoäng", men vi hade roligt.
 
Vi gick sedan hem till Jenny. Hon bodde jättecoolt på översta våningen. Emma I var där med Elias och hade börjat med maten. Det blev taco. Alltid smaskigt! Vi åt och snackade en massa. Sedan var det dags för jobb för mig...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0