Förfest!

Igår var det dags för årsfest! Jag skulle jobba min sista natt och kunde inte komma, men tänkte att det var kul att dyka upp på förfesten. Olle hade bjudit hem till henne. Det kom runt 20, men vi fick plats bra. Mysigt inredd lägenhet! Vi åt snacks och snackade. Sedan blev det röstning på årets HBK/HIFare och andra roliga priser. Jag vann skytteligan. De tre bästa fick träningspris och jag tror det var tre nya från förra året. Jessica N vann, Emma N tvåa och Julle trea. Årets rookie blev Hallqvist. Sedan blev det några roliga priser. Sandra fick för att ha kallat Claudio svart, Linnea för att högt frågat Lotta om hon suger bra på träningslägret, Carro för något om autograf på bröst och Olinda för att hon slarvar bort jackor. Det finaste priset (årets HBK/HIFare) fick Matilda. Stort grattis! Välförtjänt! Själv var jag tvungen att lämna festen sedan och snabba mig till jobbet. Hörde av Jimmy att Jessica N vann årets Fairplay. Kul, för hon har gjort stora framsteg i år. Tuff och hård, men inte ful i sin spelstil. Jag har knappt hört något vad som hände på festen, men får väl förhöra Jimmy och de andra på träningen idag! Nu har jag min första frivecka på väldigt länge och det ska bli skönt!:)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0