Modig?

I torsdags var jag och Malva på sångstund. Vi stannade riktigt länge och Malva lekte och busade med de andra barnen. På eftermiddagen var vi på VIP på Stadium och fyndade en vinterjacka till Jimmy. Själv köpte jag stövlar, som kan komma till användning i ett nytt hus.
 
Igår var vi på cirkelfys på Johanneslust. Det var några nya övningar och passet kändes bra. Malva for omkring i hela salen i sin speciella krälstil. Dock upptäckte hon några gånger att hon var väldigt långt bort och var då tvungen att bli lite ledsen.
 
Senare på dagen var vi på badet. Malva var sitt vanliga jag igen och charmade med alla. Det nya roliga var att gå omkring fram och tillbaka i den lilla bassängen och emellanåt sätta sig ner på rumpan. Problemet var bara att vattnet då gick precis upp till hakan på henne, så det gällde för mig att hålla upp henne lite.
 
På kvällen var jag i Sandby och satt i sekretariatet. Jag hade hjälp av en massa yngre förmågor. Jag skulle egentligen suttit med Emma Lindell, men hon dömde och skulle iväg på annat. Hennes mamma stod i kiosken och istället hoppade Anna Lindell in den största tiden, innan hon hoppade in för att döma slutspelet. Tiden gick ganska snabbt och det fanns många duktiga spelare och lag. Malmö FF och Veberöds AIF med Hampus i mål imponerade mest under kvällen och det blev också de som gjorde upp i finalen. FC Burlöv coachades av Pontus Jansson och jag var tvungen att ha en bild på honom!:)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0