Dalby söderskog och biltvätt!

I tisdags var det dags för Fetknopparna att träffas igen. Det var härligt höstväder och vi var ganska många som träffades på parkeringen. Vi gick en runda och satte oss för att fika på en äng. Jag och Malva åt macka och banan. Sedan letade vi hösttecken och Malva hittade ett äpple och ett rött löv. Härligt att komma ut i naturen!
 
 
Jag och Malva åkte sedan till Sandby. Min pappa dök upp kort därefter och hjälpte mig att ta fram saker för att få bilen renare. Malva började biltvätten med att sitta i baksätet. Hon fortsatte i vagnen och blev uttråkad efter ett tag. Vi fick pausa för att äta och sedan fortsatte jag med dammsugning, fönstertvätt och att rengöra alla svarta ytor. Pappa vaxade taket, så det blev skinande. Det gick åt några timmar, men bilen blev som ny!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0