Riktig höst!

I helgen har det varit riktigt tråkigt höstväder.

I lördags var jag och Malva med och tittade på Jimmys crossfit.

Efter det åkte vi till Oxie. Jag var AD i finalen i Malmömästerskapet. Ett ungt LdB mötte ett lite mer rutinerat BK Vången. LdB ledde med 2-0 i paus, men i andra halvlek gjorde Vången 5 mål och vann med 5-2. Det var prisutdelning efter matchen och även vi domare fick en glasdroppe som pris för vår insats.

På kvällen var vi i Sandby och åt god mat. En lugn kväll med Körslaget!

Igår var jag 4:e domare i LdB - Umeå. Malmö vann serien, om de tog poäng. Umeå var bra, men Malmö gjorde 2 mål i första halvlek. I andra halvlek blev det inga mål och efter slutsignalen firade hemmalaget. Själv tyckte jag det var riktigt kul att vara med som 4:e domare. Mycket publik och bra stämning! Dock var det väldigt kallt och det blev inte bättre när himlen öppnade sig i slutet. På vägen hem blev jag dyngsur igen.

Kvällen avslutades med spagetti och köttfärssås med Linda. Malva gillade också maten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0