Askeröds IF - Bunkeflo FF och WO

På eftermiddagen var jag i Askeröd, för att döma herrjuniorer. Det var inget roligt väder och det småregnade hela matchen. Bunkeflo började bäst och ledde tidigt med 2-0 och efter en halvtimme stod det 5-0. Askeröd reducerade precis innan paus. I andra halvlek gjorde lagen varsitt mål och Bunkeflo vann med 6-2. Mer snack och spelare som reagerar mer än på dammatcher. Det gäller att vara på tå hela tiden!
 
Efter matchen åkte jag till Sandby och fick god mat. Tyvärr fick jag sedan reda på att var korpenmatch var inställd. Jag som var sugen på att spela. Alltid tråkigt med WO och speciellt precis innan man ska åka. Hoppas vi slipper fler inställda matcher...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0