Korpen

På kvällen i söndags var det dags för inomhus och korpen igen. Jag har längtat! Vi mötte BKFörträffligheten. När vi kom dit, så saknade vi en kille, så vi lånade in en som hade spelat i matchen före. Vi spelade stundtals riktigt bra och inledde med en ribbträff och en stolpträff. Trots att vi skapade mycket, så ledde vi bara med 1-0 i paus. I andra halvleken fick vi in tre mål till. Själv kände jag att det var länge sedan jag spelade inne, första touchen var inte alltid den bästa. Men riktigt kul var det! Jag och Annamaria gjorde två mål var, precis som på den gamla goda tiden...;) Det är väl snart 15 år sedan vi var ett anfallspar i Hardeberga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0