Malva på träning!

I torsdags var det dags för fotboll igen. Jimmy skulle egentligen ha varit hemma med Malva, men missade att avboka sin träning. Jag tog istället med henne till vår träning. Det känns verkligen som höst och det blir mörkt tidigt. Kul att vi ändå är många. Vi körde uppvärmningen, där alla gör löpningar och bollförflyttningar samtidigt. Engelsmannen gick riktigt bra. Alla gjorde sitt och mitt lag fick över många bollar. Vi fortsatte sedan med en pressövning, där två lag skulle hålla i bollen medan det tredje laget skulle få ut bollen. Själv var jag inte med hela övningen, då Malva var lite ledsen. Matilda gjorde ett riktigt bra jobb med att passa Malva, men när hon ibland inte vill annat än att vara hos sin mamma är det svårt att få henne glad. Vi spelade i slutet av träningen. Ett lag var väggar. Vi turades om att stå i mitt lag. Själv lyckades jag att hålla nollan, men det kanske mest berodde på att jag inte fick något skott på mig...;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0