Annandagen

På annandagen var Malva i Hököpinge och senare på eftermiddagen på 1-årskalas hos Thea. Jimmy tävlade i lagtävling på crossfiten och hade varit väldigt nära att gå till finalen. HBK/HIF förlorade med 2-1 mot Bromölla. Knapp förlust mot ett lag som inte var långt ifrån att få kvala till div 1 förra året. Jag måste snart kolla och jag hoppas första vinsten kommer på lördag mot Hörby FF.
 
Själv fick jag sovmorgon och åkte vid lunch för att döma i Elitettan på Limhamns IP. Mulet från början, men sedan kom solen fram. Jag hade hjälp av Igno och Salah på linjen. Hammarby IF DFF var på besök. De tippas som en av kandidaterna till seriesegern. LB07 gjorde mål efter två minuter, men minuten senare kvitterade Hammarby. I andra halvlek gick Hammarby ifrån till 4-1. LB07 reducerade, men Hammarby hann med att göra 5-2, som blev slutresultatet. Kul match att döma med bra tempo från start!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0