Fotboll och grillning!

I helgen var det mest jobb, men jag hann se MFF - Gefle. Kanske inte den bästa matchen jag sett, men hemmapubliken var nöjda med tre poäng. Rosenberg gjorde ett riktigt snyggt nickmål, men missade två frilägen. Skönt att vara anfallare ibland, när en bra sak överväger två mindre bra saker!:)
 
På kvällen åkte vi ut till Sofie, Rikard och Wilma och åt grillat. Celia, Peter, Anna, Henrik och Erik var också där. Mycket gott och trevligt! Malva vägrade sova, så vi åkte hem vid niotiden.
 
På söndagen blev det grillat igen. Hos Jimmys mamma. Själv fick jag åka dit själv, då jag fick jobba över på jobbet. Malva gillade bäst hallon och butterkaka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0