Mammafika och inneträning

I tisdags var vi inte hemma mycket. Kompassen på förmiddagen. Hem för att äta. Sedan körde vi till Dalby för mammafika hos Emma, Liam och Melker. Sofie, Malte, Sandra, Anton och Signe kom också dit. Det blev mycket fokus på barnen. För det mesta var alla glada, men lite skrik känns ounvikligt. Emma bjöd på god fika och vi stannade till nästan fem. Trevligt! Hoppas vi kan komma fler gånger och så får vi väl bjuda hit alla eller till det nya huset.

Vi åkte till Sandby och åt. Jimmy kom dit efter en stund och jag åkte vidare till fotbollsträningen i Harlösa. Vi värmde upp med passningar och spelade sedan resten. Ett juniorlag och två "äldre" lag. Mitt lag hade ingen avbytare, men vi löste det bra ändå. Lotta stod i mål. Jessica N och Matilda var backar. Jag och Alice (en nygammal tjej) var anfallare. Vi vann de flesta matcherna, spelade två oavgjorda och förlorade en. Inget jättetempo, men flera fina kombinationer och mål. Själv gjorde jag de flesta målen med tåfisar. Väldigt effektivt!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0