Fotbolls-VM

Igår blev det mycket jobb i trädgården för Jimmy och min pappa. Malva och jag hämtade min klänning, som jag ska ha på bröllopet. M passade så det var perfekt. Min fläderblomssaft var klar och den blev riktigt god. På kvällen var det dags för VM-premiär. Brasilien - Kroatien. Ska bli kul med mycket fotboll, men får se hur mycket jag hinner se.
 
 
Idag har vi varit iväg och fixat en massa saker. Först klippning hos Julle. Både Jimmy och jag fick håret fixat till bröllopet. Sedan var var på Hornbach och köpte trådbackar. Vi fortsatte vidare och köpte murstenar, skohyllor och jordgubbar. Petra kom på kvällen och vi gjorde ugnspannkaka. Till efterrätt så blev det jordgubbar, grädde och glass till Spanien - Holland. Lite otippat att Holland vann så stort!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Har jag missat nåt?? Ska ni gifta er??

2014-06-14 @ 17:37:50
Postat av: Sofie

Såg nu på Insta att det va nån annan.... Men fina va ni ändå💕

Svar: Haha, ja det var inte vi. Det var min kusin!
Helena

2014-06-14 @ 19:12:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0