Måndagslyx!

Igår sov jag mest. Jag och Malva planterade paprikakärnor på eftermiddagen. Vi hoppas få goda paprikor till hösten. Malva applåderade i slutet, så hon tyckte nog jag gjorde det bra. På kvällen gick jag och Malva till Nobeltorget för att slänga skräp. Tror det är ca 500 meter och det tog en halvtimma. Malva kollade in allt på vägen och sa hej till alla vi gick förbi. På vägen hem så gick vi förbi lekplatsen. Inte ett enda barn, men Malva testade några saker. När vi var på väg från lekplatsen kom två barn springande och Malva blev helt till sig. När vi kom in, så gjorde vi banan- och chokladmilkshake. Min mixerstav, jag fick i julklapp, fungerar utmärkt. Malva smakade lite på milkshaken, men fick sedan välling. När det var lite kvar av vällingen, så kom hon på att hon nog hellre ville ha mer milkshake. Även Jimmy gillade den. Han drack snabbt upp två glas.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0