Stort bortfall!

I torsdag var min första lediga dag förra veckan. Den inleddes med tvätt klockan 7. Sedan blev det brödbak. Malva fick roa sig själv. Vi var sedan nere och hängde upp all tvätt. Lite stressade snabbade vi oss tillbaka, för det skulle komma en massa folk. Jag tittade snabbt på mobilen och såg att Emma inte skulle komma, eftersom Liam var sjuk. Sedan såg jag att både Sofie L och Kajsa var sjuka. Plötsligt var det bara Sofie I och Malina som skulle komma. Jag hoppade över att baka äppelkakan. Vi hade en trevlig liten stund och Malva verkade intresserad av Malina. Malina var glad och log nästan hela tiden. Sofie gillade mitt bröd. Hoppas ändå vi blir fler nästa gång! Malva avlutade med att försöka trampa på Malina som låg på golvet när de skulle hem. Jag vet inte varför hon vill stå på hennes huvud, men Malva hade nog någon bra tanke bakom.
 
 
På kvällen fick Jimmy ändå äppelkaka, då jag bakade den då istället!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0