Fotboll!

Härligt väder för träning igår på kvällen. Vi var 15 stycken. Uppvärmningen var doppboll. Själv höll jag mig mest längst upp och gjorde några nickmål. Uppvärmning fortsatte med passningar två och två. Jag och Linda körde. Vi skulle sedan gå förbi varandra och hålla i bollen. Vi spelade sedan övertal mot undertal. Jag var mest vägg. Vi hade sedan en inlägg- och avslutsövning. Tre och tre. Efter ett tag hoppade Josse och Julle in och stod i mål. Några riktigt snygga mål. Jessica gjorde nog flest riktigt snygga! Hon var i grym målform. Vi spelade sedan på mittplan, med inlägg. Två anfallspelare fick gå in och göra mål på inläggen. I slutet spelade vi nästan vanligt. Bara det att man inte fick gå ut och ta bollen på kanten, om man överlappade varandra. Stundtals riktigt bra tempo och fina avslut! Nu blir det nog inte så många fler fotbollsträningar på ett tag. Jobb och flytt och sen börjar väl magen vara i vägen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0